شلة اصحاب على النت

Bookmark


الاعلان فى المنتدى مفتوح مجانا امام كل صديق  معنا بمنتدى الشلة
عليه فقط الضغط هنا وكتابة رسالة بطلب الاعلان
سمى الله واضغط هنا واكتب رسالتك

http://up.progs4arab.com/uploads/de0bdf66b3.jpg
http://up.progs4arab.com/uploads/00fa7905f7.jpg






اول موقع مصري عربي لتحميلات و شرح برامج و بوتات سرفرات Xmpp/Jabber باللغه الأنجليزيه لمنافسه المرمجين الروسين و الايرانين و الاندونيسين بلغتهم
او اللغه الثانيه في كل انحاء العالم ارجو منكم الزياره و الدعم.... بواسطه: محمد جمال 201225516116+



    فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شاطر

    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    زقم العضويه : 7
    عدد المساهمات : 4378
    نقاظ : 9357
    السٌّمعَة : 45
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010
    العمر : 31
    الموقع : سوريا /// العاصمة /////دمشق/////

    m4 فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:00 pm

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


    تشير أحدث الدراسات التي أجريت في معامل لابحاث النفسيه....


    أن ذرف الدموع ليس دليلا على الضعف أو عدم النضج
    ولكنها العكس تعتبر اسلم طريقه


    لتحسين حاله الصحه من حيث التخلص من المواد الكيميائيه المرتبطه
    بالتوتر الموجود في الجسم


    كما أنها تساعد على استرخاء االعضلات وأن البكاء أسلوب طبيعي لازاله تأثير
    المواد الضارة على الجسم


    ويؤكد علماء مختصون أن البكاء يزيد من عدد ضربات القلب ويعتبر تمرينا مفيدا للحجاب الحاجز وعضلات الصدر والكتفين وعند الانتهاء من البكاء تعود سرعه ضربات القلب
    الى طبيعتها وتسترخي العضلات وتحدث حاله شعور بالراحه


    أما كبيت الدموع فيؤدي الى احساس بالضغط والتوتر كما أنه يمكن أن يؤدي الى الاصابه
    ببعض الامراض مثل: الصداع


    وقد أثبتت أحد الاطباء من خلال تحليل دموع البشر الى أن الدموع تحتوي على
    مواد كيميائيه مسكنه للالم يفرزها المخ

    منقول للأهمية




    مع خالص تحياتي






    [center]لَسْتُ بِهَذَا الغَرُورْ الذِي لا يُطَاقْ

    وَ لَسْتُ الأُنثَى المُتَكَبِرَة التِي لا يَعْجُبَهَاشَيءْ

    !
    كُلْ مَافِي الأمَر

    إنْ طُهْرِي وَ نَقَائِي يَختَلِفْ عَنْ بَقِيَةْ النِسَاءْ

    لِذَلِك لا أَحَد يَسْتَطِيع فَهَمِي سِوَى القَلِيل مِنْ البَشَرْ


    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15097
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:48 pm

    معكى الحق يازهره بدليل زيادة متوسط عمر النساء على الرجال
    بسبب سرعة البكاء عندهم عمال على بطال بسبب وبدون سبب تجديهم منخرطين فى البكاء
    ههههههههههههههههههه









    Folica Hair Care

    jooliyt
    مشرف عام الاقسام الرومانسيه
    مشرف عام الاقسام الرومانسيه

    زقم العضويه : 4
    عدد المساهمات : 1999
    نقاظ : 5686
    السٌّمعَة : 12
    تاريخ التسجيل : 01/01/2010
    العمر : 34

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف jooliyt في الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:53 pm

    طيب و الله كويس عشان كده محافظة على صحتى بزيادة
    أنا كده فى صحة جيدة
    هاعيط بقى كل شوية بس يا رب تتحملوا




    الشروق
    مشرف عام عالم حواء
    مشرف عام عالم حواء

    زقم العضويه : 120
    عدد المساهمات : 3932
    نقاظ : 8771
    السٌّمعَة : 143
    تاريخ التسجيل : 11/04/2010
    العمر : 39

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف الشروق في الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:54 pm

    تسلم ايدك موضوع جميل






    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    زقم العضويه : 84
    عدد المساهمات : 3916
    نقاظ : 7757
    السٌّمعَة : 119
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010
    العمر : 36
    الموقع : سوريا

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الأربعاء يونيو 02, 2010 1:11 am

    طيب قول بسم الله ماشاء الله يا استاذ محمود هههههههههه

    يعني ليش بتتهمونا انو منبكي اي نحن لا بنبكي ولا شي

    بس بعد هالمعلومة شوفو البكي على اصولو هههههههههههههه

    تسلم ايدك يا زهرة




    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15097
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الأربعاء يونيو 02, 2010 1:18 am

    رى المثل القائل دموع المراه كدموع التماسيح
    يعنى بكاء بدون سبب حقيقى او للهروب من مشكله عملتها








    Folica Hair Care

    ????
    زائر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف ???? في الأربعاء يونيو 02, 2010 1:23 am

    جزاك الله خيرا


    موضوع جيد ومفيد..... بس عاوزين حاجة تبكينا بقي

    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    زقم العضويه : 84
    عدد المساهمات : 3916
    نقاظ : 7757
    السٌّمعَة : 119
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010
    العمر : 36
    الموقع : سوريا

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الأربعاء يونيو 02, 2010 1:39 am

    محمود عبدالله كتب:رى المثل القائل دموع المراه كدموع التماسيحيعنى بكاء بدون سبب حقيقى او للهروب من مشكله عملتها

    له يا استاذ محمود

    كل هالنعومة يلي عندنا وبتقول دموع تماسيح ماشي





    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15097
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الأربعاء يونيو 02, 2010 1:49 am

    لكل كائن فى الدنيا السلاح الذى يدافع به عن نفسه وحمى وجوده
    وعلى سبيل الذكر لا الحصر
    ههههههههههههههههههه
    بسى بجد لااقصد الا ذكر معلومات فقط

    تجدى حيوان الحبار ينفث الحبر من جسده حتى يختفى فيه عن اعداؤه وتجدى حيوان الحرباء يغير لون جلده حتى يحمى وجوده بالاختباء عن العين
    وتجدى نوع لااذكره من الحيوانات يصدر راءحه كريهه حتى يجبر اعداؤه على الهروب منه
    والمراه تلجا الى سلاح البكاء من اجل الهروب من مواجهة الرجل عنما تتسبب فى كارثه

    وبجد انا باحسدكم على نعمة البكاء وكما قال قلب جديد ياريت تعلمونا البكاء









    Folica Hair Care

    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    زقم العضويه : 84
    عدد المساهمات : 3916
    نقاظ : 7757
    السٌّمعَة : 119
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010
    العمر : 36
    الموقع : سوريا

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الأربعاء يونيو 02, 2010 2:04 am

    يعني يا استاذ محمود
    كنت شبهنا للقطة معلش
     
     وليه فسرت دموع المرأة سلاح
    هي الانثى من كتر ما مشعارها رقيقة وحساسة فهي سريعة البكاء

    ودة زنبكون انتو اذا كنت بتتئثروا بدموعها
    هههههههههههههههههههه

    وبلاش تشعل نار حرب جديدة ولا اي رأيك




    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15097
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الأربعاء يونيو 02, 2010 2:14 am






    بجد بتحرجينى بزوقك واحييكط على شطارتك فى الدفاع عن الجنس الناعم وبجد لو طلعتى محاميه كنتى اصبحتى افضل محاميه تدافع عن الجنس الناعم
    ومع ذلك انا مصر على موقفى ان المراه تجيد استخدام الدموع للهروب من المشاكل واعتقد ان كل الازواج معى
    وخليها حرب بقى يابنوته








    Folica Hair Care

    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    زقم العضويه : 84
    عدد المساهمات : 3916
    نقاظ : 7757
    السٌّمعَة : 119
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010
    العمر : 36
    الموقع : سوريا

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الأربعاء يونيو 02, 2010 2:49 am

    ههههههههههههههههههههههه
    شكرا لمديحك
           
    بعدين
    يعني انتو ماختوش درس من الحرب الي فاتت
    يعني خدها نصيحة


    واحفظوا ماء وجهكم
       




    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15097
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الأربعاء يونيو 02, 2010 2:56 am

    اروع ما فى ردودك انك بتجمليها بصور متحركه روعه تاكد زوقك ورقتك
    نرجع للموضوع
    لو انتى مؤمنه انك معكى حق اعمليه موضوع مستقل للمناقشه بعنوان
    هل المراه تستغل الدموع للهروب من المشكله ام لاء؟؟؟
    وانتظرى الردود وانا واثق ان الاغلبيه هاتقول نعم








    Folica Hair Care

    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    زقم العضويه : 84
    عدد المساهمات : 3916
    نقاظ : 7757
    السٌّمعَة : 119
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010
    العمر : 36
    الموقع : سوريا

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الأربعاء يونيو 02, 2010 3:14 am

    بالنسبة للموضوع افكر
       

    واسكت مش انا طلبت قوة دعم واستحمل بقى هههههههههه


    وشوف سلاحنا مظبوط ههههههههههه

     




    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15097
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الأربعاء يونيو 02, 2010 3:31 am

    طيب منتظرك تفكرى بالموضوع وليكن ساحة جديده للحرب بين الجنس الناعم قوى والجنس الخشن قوى
    واستدعى براحتك قوات اضافيه لاانك مزومين من الاول








    Folica Hair Care

    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    زقم العضويه : 7
    عدد المساهمات : 4378
    نقاظ : 9357
    السٌّمعَة : 45
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010
    العمر : 31
    الموقع : سوريا /// العاصمة /////دمشق/////

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الأربعاء يونيو 02, 2010 3:33 am

    [b]معكى الحق يازهره بدليل زيادة متوسط عمر النساء على الرجال
    بسبب سرعة البكاء عندهم عمال على بطال بسبب وبدون سبب تجديهم منخرطين فى البكاء
    ههههههههههههههههههه


    احم احم

    ايه ياجماعة نحن هنا

    ايه يامحمود كده برضه

    انت هاتشعلل الحرب تاني

    انت مش قدنا ياعم محمود

    واستنى لسه ماردتش



    [center]لَسْتُ بِهَذَا الغَرُورْ الذِي لا يُطَاقْ

    وَ لَسْتُ الأُنثَى المُتَكَبِرَة التِي لا يَعْجُبَهَاشَيءْ

    !
    كُلْ مَافِي الأمَر

    إنْ طُهْرِي وَ نَقَائِي يَختَلِفْ عَنْ بَقِيَةْ النِسَاءْ

    لِذَلِك لا أَحَد يَسْتَطِيع فَهَمِي سِوَى القَلِيل مِنْ البَشَرْ


    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    زقم العضويه : 84
    عدد المساهمات : 3916
    نقاظ : 7757
    السٌّمعَة : 119
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010
    العمر : 36
    الموقع : سوريا

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الأربعاء يونيو 02, 2010 3:45 am

    برافووووووووووووووووووووووو يا زهرة

    زهرة  زهرة زهرة زهرة
       




    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    زقم العضويه : 7
    عدد المساهمات : 4378
    نقاظ : 9357
    السٌّمعَة : 45
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010
    العمر : 31
    الموقع : سوريا /// العاصمة /////دمشق/////

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الأربعاء يونيو 02, 2010 3:48 am

    [b]am
    +
    ----
    -
    رى المثل القائل دموع المراه كدموع التماسيح
    يعنى بكاء بدون سبب حقيقى او للهروب من مشكله عملتها




    احنا برضه دموع التماسيح

    معقول يامحمود

    طب قول حاجة غير كده




    تجدى حيوان الحبار ينفث الحبر من جسده حتى يختفى فيه عن اعداؤه وتجدى حيوان الحرباء يغير لون جلده حتى يحمى وجوده بالاختباء عن العين
    وتجدى نوع لااذكره من الحيوانات يصدر راءحه كريهه حتى يجبر اعداؤه على الهروب منه
    والمراه تلجا الى سلاح البكاء من اجل الهروب من مواجهة الرجل عنما تتسبب فى كارثه



    هي معلومات جميلة

    لكن مش لينا يامحمود

    انت ناويها حرب بقى

    ونعلمكم البكى بجد

    ياااااااااااااااااه



    [center]لَسْتُ بِهَذَا الغَرُورْ الذِي لا يُطَاقْ

    وَ لَسْتُ الأُنثَى المُتَكَبِرَة التِي لا يَعْجُبَهَاشَيءْ

    !
    كُلْ مَافِي الأمَر

    إنْ طُهْرِي وَ نَقَائِي يَختَلِفْ عَنْ بَقِيَةْ النِسَاءْ

    لِذَلِك لا أَحَد يَسْتَطِيع فَهَمِي سِوَى القَلِيل مِنْ البَشَرْ


    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15097
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الأربعاء يونيو 02, 2010 8:04 am


    اهلا بقائد فرقة الاباده الجماعيه لواء اركان حرب زهره مع قائد سرب النموس القاتل بنوتة الشام
    اهلا بكم من جديد فى الحرب المقدسه بين الجنس التاعم والجنس الخشن وبانتظار فتح ساحة الحرب الجديده كما تم الاتفاق مع بنوته
    سلالالام








    Folica Hair Care

    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    زقم العضويه : 7
    عدد المساهمات : 4378
    نقاظ : 9357
    السٌّمعَة : 45
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010
    العمر : 31
    الموقع : سوريا /// العاصمة /////دمشق/////

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الأربعاء يونيو 02, 2010 5:51 pm

    [b]اللــــــــــــــــــــه

    كده برضه يااستاذي

    حرب جديدة واهلا

    بقائد فرقة الاباده الجماعيه لواء اركان حرب زهره

    بص انا متاكدة من حاجة واحدة بس

    ان انت هاتخسر في النهاية

    عارف ليه عشان انا معي قلب جديد

    وده القائد بتاعنا كويس وانا المساعد بتاعوا

    ومعي كمان قائد سرب النموس القاتل بنوتة الشام

    وافتكررررررر ان دول كفاية جدا

    اعلن انسحابك وأعلن هزيمتك من دلوقت

    احنا برضه دموع التماسيح

    هاتدفع تمنها وحياتي

    وبنادي على قلب نداء من القلب

    انت معنا ياقلب

    رد على صاحبك بقى

    وكما يقولون الاخرة يافاخرة

    ها يامحمود مهزززززززززززززززززززززوم من دلوقت




    [center]لَسْتُ بِهَذَا الغَرُورْ الذِي لا يُطَاقْ

    وَ لَسْتُ الأُنثَى المُتَكَبِرَة التِي لا يَعْجُبَهَاشَيءْ

    !
    كُلْ مَافِي الأمَر

    إنْ طُهْرِي وَ نَقَائِي يَختَلِفْ عَنْ بَقِيَةْ النِسَاءْ

    لِذَلِك لا أَحَد يَسْتَطِيع فَهَمِي سِوَى القَلِيل مِنْ البَشَرْ


    شام م
    صديق درجة اولى
    صديق درجة اولى

    زقم العضويه : 115
    عدد المساهمات : 332
    نقاظ : 2908
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 09/04/2010

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شام م في الأربعاء يونيو 02, 2010 6:40 pm

    <div align="center"><font color="blue">ولي حرب</font><br><br><font color="blue">اوعك يا بنوتة تتراجعي او تتخاذلي</font><br><br><font color="blue">نحنا معك حتى آخر قطرة من دمائنا</font><br><br><font color="blue"></font><br><br><font color="blue">مو بدموعنا بس بقوتنا نحنا ما بنستعمل الدموع</font><br><br><font color="blue">نحنا عندنا عقل بنحارب فيه اقوى قوة بالعالم</font><br><br><font color="blue"></font><br><br><br><font color="blue">ويلي مو مصدق يجرب يحاربنا وحيشوف العقل بيعمل ايه</font><br><br><br><font color="blue"> </font><br><br></div>

    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15097
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الأربعاء يونيو 02, 2010 7:04 pm




    اولا باحيى فيكم الروح القتاليه بسى ياريت تكون فى قضيه مش خسرانه
    كلامى ان المراه تستخدم دموعها للهروب من المشاكل ليس كلامى لوحدى بل كلام كل زوج جرب دموع المراه وبلاش تاثر على قلب جديد بهذا الطريقه وسيبوه يقرر بنفسه وانا واثق انه لن يذهب وراء قضيتكم الخسرانه ... والمفترض ان تختارو القائد من جنسكم ولا افهم انه ليس بينكم من يصلح للقياده
    واحب اقول لكم على الخبر الجامد ان قلب جديد كتب موضوع متزن عن الرجل والمراه وبمنتهى الذكاء خاطب فطرة المراه للعوده لبيتها
    يعنى عكس رايه فى القضيه التى اشتعلت الحرب من اجلها المره السابقه
    موضوع قلب جديد على الرابط الاتى حتى تصدقو وتنبطو

    اضغطو هنا بدون دموع









    Folica Hair Care

    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    زقم العضويه : 84
    عدد المساهمات : 3916
    نقاظ : 7757
    السٌّمعَة : 119
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010
    العمر : 36
    الموقع : سوريا

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الأربعاء يونيو 02, 2010 7:17 pm

    اهلا بقائد العدو
    اما بالنسبة لكلامك ان القضية خسرانة
    ماتتسرع بالحكم لسى الحرب ما بتدئت

    وبالنسبة لموضوع قلب جديد انا سبق و حطيتو  بموضوعات عامة
    على الرابط دة
    http://aia-62.ahlamontada.net/montada-f1/topic-t4049.htm
    بعدين مو موضوع الحرب على دور المرأة ودور الرجل
    الموضوع عن دموع المرأة يعني
    ههههههههههههههههههههه
    يعني اذا حسيت انك مش اد الحرب دي قول




    ????
    زائر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف ???? في الأربعاء يونيو 02, 2010 7:50 pm

    ياخبر حرب ليه كده بس يا استاذ محمود

    ان كيدهن عظيم يعنى خسران خسران

    ثم ليه بتقول ان دموع المرأه للهروب من المشاكل

    يعنى لو سكتنا وعيطنا تقولوا علينا تماسيح ولو اتكلمنا بدون دموع تقولوا احنا مش بنفهم فى حل المشاكل

    انتوا حيرتونا معاكم

    بس انا ضد اى حرب بين الطرفين ففى النهايه لاانتو تستغنوا عننا ولا احنا نستغنا عنكم

    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    زقم العضويه : 7
    عدد المساهمات : 4378
    نقاظ : 9357
    السٌّمعَة : 45
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010
    العمر : 31
    الموقع : سوريا /// العاصمة /////دمشق/////

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الأربعاء يونيو 02, 2010 8:29 pm

    [b]برافوووووووووووووو ياأملي انت

    يسلم بوقك وكلامك جميل

    ومش هروب من الحرب اطلاقا

    بس الكلام في محلو زي الذهب

    وصح جداااااااااااااا

    وبص يااستاذ محمود بقى

    تشعلل حرب احنا ادها

    تعترف انك مهزززززززززززززووووووووووووووم

    خلاص عفينا عنك

    وقلب معنا واتاكد بنفسك

    حتى لو نزل مليون موضوع

    ايه ياقلب الرسالة ماوصلتش

    ماترد على صاحبك

    اوعى تكسفنا تجاهوا

    احنا متاكدين منك جدااااااااا

    وبقول يااستاذ محمود

    مساء الفــــــــــــــــــــــــــــــل

    على الكـــــــــــــــــــــــــــــــل



    [center]لَسْتُ بِهَذَا الغَرُورْ الذِي لا يُطَاقْ

    وَ لَسْتُ الأُنثَى المُتَكَبِرَة التِي لا يَعْجُبَهَاشَيءْ

    !
    كُلْ مَافِي الأمَر

    إنْ طُهْرِي وَ نَقَائِي يَختَلِفْ عَنْ بَقِيَةْ النِسَاءْ

    لِذَلِك لا أَحَد يَسْتَطِيع فَهَمِي سِوَى القَلِيل مِنْ البَشَرْ


      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 08, 2016 1:12 am