شلة اصحاب على النت

Bookmark


الاعلان فى المنتدى مفتوح مجانا امام كل صديق  معنا بمنتدى الشلة
عليه فقط الضغط هنا وكتابة رسالة بطلب الاعلان
سمى الله واضغط هنا واكتب رسالتك

http://up.progs4arab.com/uploads/de0bdf66b3.jpg
http://up.progs4arab.com/uploads/00fa7905f7.jpg






اول موقع مصري عربي لتحميلات و شرح برامج و بوتات سرفرات Xmpp/Jabber باللغه الأنجليزيه لمنافسه المرمجين الروسين و الايرانين و الاندونيسين بلغتهم
او اللغه الثانيه في كل انحاء العالم ارجو منكم الزياره و الدعم.... بواسطه: محمد جمال 201225516116+



    فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شاطر

    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    زقم العضويه : 7
    عدد المساهمات : 4378
    نقاظ : 9355
    السٌّمعَة : 45
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010
    العمر : 31
    الموقع : سوريا /// العاصمة /////دمشق/////

    m4 فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:00 pm

    تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


    تشير أحدث الدراسات التي أجريت في معامل لابحاث النفسيه....


    أن ذرف الدموع ليس دليلا على الضعف أو عدم النضج
    ولكنها العكس تعتبر اسلم طريقه


    لتحسين حاله الصحه من حيث التخلص من المواد الكيميائيه المرتبطه
    بالتوتر الموجود في الجسم


    كما أنها تساعد على استرخاء االعضلات وأن البكاء أسلوب طبيعي لازاله تأثير
    المواد الضارة على الجسم


    ويؤكد علماء مختصون أن البكاء يزيد من عدد ضربات القلب ويعتبر تمرينا مفيدا للحجاب الحاجز وعضلات الصدر والكتفين وعند الانتهاء من البكاء تعود سرعه ضربات القلب
    الى طبيعتها وتسترخي العضلات وتحدث حاله شعور بالراحه


    أما كبيت الدموع فيؤدي الى احساس بالضغط والتوتر كما أنه يمكن أن يؤدي الى الاصابه
    ببعض الامراض مثل: الصداع


    وقد أثبتت أحد الاطباء من خلال تحليل دموع البشر الى أن الدموع تحتوي على
    مواد كيميائيه مسكنه للالم يفرزها المخ

    منقول للأهمية




    مع خالص تحياتي






    [center]لَسْتُ بِهَذَا الغَرُورْ الذِي لا يُطَاقْ

    وَ لَسْتُ الأُنثَى المُتَكَبِرَة التِي لا يَعْجُبَهَاشَيءْ

    !
    كُلْ مَافِي الأمَر

    إنْ طُهْرِي وَ نَقَائِي يَختَلِفْ عَنْ بَقِيَةْ النِسَاءْ

    لِذَلِك لا أَحَد يَسْتَطِيع فَهَمِي سِوَى القَلِيل مِنْ البَشَرْ


    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    عدد المساهمات : 4378
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الأربعاء يونيو 02, 2010 5:51 pm

    [b]اللــــــــــــــــــــه

    كده برضه يااستاذي

    حرب جديدة واهلا

    بقائد فرقة الاباده الجماعيه لواء اركان حرب زهره

    بص انا متاكدة من حاجة واحدة بس

    ان انت هاتخسر في النهاية

    عارف ليه عشان انا معي قلب جديد

    وده القائد بتاعنا كويس وانا المساعد بتاعوا

    ومعي كمان قائد سرب النموس القاتل بنوتة الشام

    وافتكررررررر ان دول كفاية جدا

    اعلن انسحابك وأعلن هزيمتك من دلوقت

    احنا برضه دموع التماسيح

    هاتدفع تمنها وحياتي

    وبنادي على قلب نداء من القلب

    انت معنا ياقلب

    رد على صاحبك بقى

    وكما يقولون الاخرة يافاخرة

    ها يامحمود مهزززززززززززززززززززززوم من دلوقت


    شام م
    صديق درجة اولى
    صديق درجة اولى

    عدد المساهمات : 332
    تاريخ التسجيل : 09/04/2010

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شام م في الأربعاء يونيو 02, 2010 6:40 pm

    <div align="center"><font color="blue">ولي حرب</font><br><br><font color="blue">اوعك يا بنوتة تتراجعي او تتخاذلي</font><br><br><font color="blue">نحنا معك حتى آخر قطرة من دمائنا</font><br><br><font color="blue"></font><br><br><font color="blue">مو بدموعنا بس بقوتنا نحنا ما بنستعمل الدموع</font><br><br><font color="blue">نحنا عندنا عقل بنحارب فيه اقوى قوة بالعالم</font><br><br><font color="blue"></font><br><br><br><font color="blue">ويلي مو مصدق يجرب يحاربنا وحيشوف العقل بيعمل ايه</font><br><br><br><font color="blue"> </font><br><br></div>

    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    عدد المساهمات : 7874
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الأربعاء يونيو 02, 2010 7:04 pm




    اولا باحيى فيكم الروح القتاليه بسى ياريت تكون فى قضيه مش خسرانه
    كلامى ان المراه تستخدم دموعها للهروب من المشاكل ليس كلامى لوحدى بل كلام كل زوج جرب دموع المراه وبلاش تاثر على قلب جديد بهذا الطريقه وسيبوه يقرر بنفسه وانا واثق انه لن يذهب وراء قضيتكم الخسرانه ... والمفترض ان تختارو القائد من جنسكم ولا افهم انه ليس بينكم من يصلح للقياده
    واحب اقول لكم على الخبر الجامد ان قلب جديد كتب موضوع متزن عن الرجل والمراه وبمنتهى الذكاء خاطب فطرة المراه للعوده لبيتها
    يعنى عكس رايه فى القضيه التى اشتعلت الحرب من اجلها المره السابقه
    موضوع قلب جديد على الرابط الاتى حتى تصدقو وتنبطو

    اضغطو هنا بدون دموع


    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    عدد المساهمات : 3916
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الأربعاء يونيو 02, 2010 7:17 pm

    اهلا بقائد العدو
    اما بالنسبة لكلامك ان القضية خسرانة
    ماتتسرع بالحكم لسى الحرب ما بتدئت

    وبالنسبة لموضوع قلب جديد انا سبق و حطيتو  بموضوعات عامة
    على الرابط دة
    http://aia-62.ahlamontada.net/montada-f1/topic-t4049.htm
    بعدين مو موضوع الحرب على دور المرأة ودور الرجل
    الموضوع عن دموع المرأة يعني
    ههههههههههههههههههههه
    يعني اذا حسيت انك مش اد الحرب دي قول

    ????
    زائر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف ???? في الأربعاء يونيو 02, 2010 7:50 pm

    ياخبر حرب ليه كده بس يا استاذ محمود

    ان كيدهن عظيم يعنى خسران خسران

    ثم ليه بتقول ان دموع المرأه للهروب من المشاكل

    يعنى لو سكتنا وعيطنا تقولوا علينا تماسيح ولو اتكلمنا بدون دموع تقولوا احنا مش بنفهم فى حل المشاكل

    انتوا حيرتونا معاكم

    بس انا ضد اى حرب بين الطرفين ففى النهايه لاانتو تستغنوا عننا ولا احنا نستغنا عنكم

    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    عدد المساهمات : 4378
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الأربعاء يونيو 02, 2010 8:29 pm

    [b]برافوووووووووووووو ياأملي انت

    يسلم بوقك وكلامك جميل

    ومش هروب من الحرب اطلاقا

    بس الكلام في محلو زي الذهب

    وصح جداااااااااااااا

    وبص يااستاذ محمود بقى

    تشعلل حرب احنا ادها

    تعترف انك مهزززززززززززززووووووووووووووم

    خلاص عفينا عنك

    وقلب معنا واتاكد بنفسك

    حتى لو نزل مليون موضوع

    ايه ياقلب الرسالة ماوصلتش

    ماترد على صاحبك

    اوعى تكسفنا تجاهوا

    احنا متاكدين منك جدااااااااا

    وبقول يااستاذ محمود

    مساء الفــــــــــــــــــــــــــــــل

    على الكـــــــــــــــــــــــــــــــل

    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15095
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الأربعاء يونيو 02, 2010 8:47 pm

    عادة صاحب القضيه الخسرانه انه لايستطيع المواجهه ودائما مايستعين بمن يدافع عن قضيته او يلتف حولها لمضيعة الوقت وتمييعها
    وانتى بطلبك لمساعدة قلب جديد تهربى من المواجه
    فدعى قلب فى حاله لاانه اكيد بيعانى هو الاخر من دموع التماسيح
    ههههههههههههههههههه
    منتظركم فى جبهة القتال التى فتحتها المقاتله بنوته الشام خلف التبه

    دوسى هنا على اللغم








    Folica Hair Care

    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    زقم العضويه : 84
    عدد المساهمات : 3916
    نقاظ : 7755
    السٌّمعَة : 119
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010
    العمر : 35
    الموقع : سوريا

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الأربعاء يونيو 02, 2010 11:22 pm

    انا دست على اللغم
    بس انا شايفة انو هاللغم مومن صالحك ههههههههههههههههه
         
    بس لا تزعل عنجد وخلي روحك رياضية هههههههههههه يعني هي مو اول مرة بتنهزمو يا حرام
         




    magdyomara
    مشرف الاقسام العامه
    مشرف الاقسام العامه

    زقم العضويه : 128
    عدد المساهمات : 3479
    نقاظ : 7257
    السٌّمعَة : 108
    تاريخ التسجيل : 28/04/2010
    العمر : 59

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف magdyomara في الخميس يونيو 03, 2010 12:43 am

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة



    يازهرة انتي غاوية العايط والدموع لية ربنا مايجيب دموع وعايط وخليها ديما دموع الفرح بلاش دموع النكد



    وعرفينا فؤاد الضحك احسن

    موضوع جميل تسلم ايدك





    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    زقم العضويه : 7
    عدد المساهمات : 4378
    نقاظ : 9355
    السٌّمعَة : 45
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010
    العمر : 31
    الموقع : سوريا /// العاصمة /////دمشق/////

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الخميس يونيو 03, 2010 2:08 am

    [b]وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

    أخي مجدي انا مش غاوية عياط لاء اطلاقا

    ولا احب النكد اصلا

    وحاضر هاحط موضوع عن فوائد الضحك تضحكو لبكرة

    بلا عياط وبلا هم

    انت مش دريان الحرب قامت من ورا الموضوع ده

    وبقينا دموع التماسيح

    ايه رايك تضم صوتك معنا بالعند في محمود

    مدام مش غاوي عياط ومحمود هو اللي حايعيط في النهاية

    وليك عندي موضوع تضحك فيه كتيررررررررررررر

    يلا يامجدي محتاجة التصويت ده

    الف شكررررررررررر ليك



    [center]لَسْتُ بِهَذَا الغَرُورْ الذِي لا يُطَاقْ

    وَ لَسْتُ الأُنثَى المُتَكَبِرَة التِي لا يَعْجُبَهَاشَيءْ

    !
    كُلْ مَافِي الأمَر

    إنْ طُهْرِي وَ نَقَائِي يَختَلِفْ عَنْ بَقِيَةْ النِسَاءْ

    لِذَلِك لا أَحَد يَسْتَطِيع فَهَمِي سِوَى القَلِيل مِنْ البَشَرْ


    ????
    زائر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف ???? في الخميس يونيو 03, 2010 1:52 pm



    انا جيت
    وجاهز للحرب.... ودي بعض بطولاتي







    ايه ده؟.... كل ده يحصل وانا مش هنا
    وكمان الجنس اللطيف يستنجد بيه وانا مش داري
    انا اسف يا جماعة علي التأخير
    بس كان عندي حرب في موقع تاني... والحمد لله رجعت بالسلامه
    بص يا محمود..المثل بيقول
    " معرفة الراجل بمليون ست. لكن اذا حضرت الست........." اكيد انت عارف الباقي.
    وبعدين مينفعش زهرة تستنجد بيه وتطلب حق اللجوء المنتداوي وأتخلي عنها
    انت صاحبي يا محمود وهعرف اراضيكبعدين
    لكن هم صعب نخسرهم
    وبعدين دول املي وزهرة وبنوته واللي لو عاديناهم ما نعرفش نعيش
    انا رايح الوقت ساحة القتال
    انتظروني هناك....

    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    زقم العضويه : 7
    عدد المساهمات : 4378
    نقاظ : 9355
    السٌّمعَة : 45
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010
    العمر : 31
    الموقع : سوريا /// العاصمة /////دمشق/////

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في الخميس يونيو 03, 2010 3:18 pm

    اللـــــــــــــــــــــــــــــــه أكبر
    اللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه أكبر
    اللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه أكبر
    أخيرا ياقلب ظهرت وأنا كنت متاكدة ان عمرك ماهاتتخلى عننا
    ياسلام عليك ياقلب بجد بقى انت قلب
    احنا كنا بانتظارك ومدام انت هنا
    يلا يامحمود عيط بقى
    وشوفلك اي حاجة بيضاء ان شاء الله الفانيلة بتاعتك
    ارفعها وقول انا استسلمت خلاص
    ويارب دايما منصور ياقلب وانا واثقة ان اي حرب أنت تخشها هاتكون منصور باذن الله
    ان الله يدافع عن الذين امنوا
    وقضيتك خسرانة يامحمود
    وعلى رايك ياقلب لو لم تكن الدموع للست مش هاتبقى ست أصلا
    هاتكون أسوء عشان هي قوتها بضعفها
    وهي الدموع ودي قوة مش ضعف
    متشكررررررررررررررررة جدا ياقلب
    ومنتظرة ردك يامحمود واهو صاحبك انصفني منك




    [center]لَسْتُ بِهَذَا الغَرُورْ الذِي لا يُطَاقْ

    وَ لَسْتُ الأُنثَى المُتَكَبِرَة التِي لا يَعْجُبَهَاشَيءْ

    !
    كُلْ مَافِي الأمَر

    إنْ طُهْرِي وَ نَقَائِي يَختَلِفْ عَنْ بَقِيَةْ النِسَاءْ

    لِذَلِك لا أَحَد يَسْتَطِيع فَهَمِي سِوَى القَلِيل مِنْ البَشَرْ


    بنوتة الشام
    مراقب عام المنتدى
    مراقب عام المنتدى

    زقم العضويه : 84
    عدد المساهمات : 3916
    نقاظ : 7755
    السٌّمعَة : 119
    تاريخ التسجيل : 03/03/2010
    العمر : 35
    الموقع : سوريا

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوتة الشام في الخميس يونيو 03, 2010 3:32 pm

    بص شوف قلب بيعمل اي
       
    برافووووووووووووووووووووووووووووو
       
    برافووووووووووووووووووووووووووووو

    وربنا ينصرك بكل حروبك


    ومتل ماقلت يازهرة هو استاذ محمود فين
    ياشماتة ابلة ظاظا فيا هههههههههههه
       




    ????
    زائر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف ???? في الخميس يونيو 03, 2010 3:44 pm

    يا جماعة انا بهدي النفوس

    يعني اعتبروني محايد... لكن وقت الجد بقي

    ولما الاقي محمود خلاص لوحده

    وهيتهزم... ومبقاش ليه غيري

    اكيد


    اكيد

    هاصر علي موقفي

    وبرده مش هتخلي عن الجنس اللطيف

    بس انا اتمني مايكونش فيه حرب

    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15095
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الخميس يونيو 03, 2010 7:53 pm

    زهرة الليلك كتب:[size=18]
    اللـــــــــــــــــــــــــــــــه أكبر
    اللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه أكبر
    اللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه أكبر
    أخيرا ياقلب ظهرت وأنا كنت متاكدة ان عمرك ماهاتتخلى عننا







    انبطو بقى واهمدو واعنرفو ان الله حق
    قلب جديد رجل عاقل ولن ينقاد خلف قضيه خسرانه
    وعشان يرضيكم انضم الى قوات حفظ السلام ولو كان واثق انكم اصحاب قضيه بجد ماكان تخلى عنكم بسى عارفكم انكم على باطل فى هذه القضيه الخسرانه ومجرد مكابره وعناد منكم لااكتر
    استسلمو وانا اشترى لكم الرايه البيضاء مجدعه منى بسى قولو كلمة حق فى حياتك ولو مره واحده
    انا حتى الان لم ااذن لقواتى باى عمليات هجوميه ومنتظر استجابتكم لصوت العقل حفظا لماء الوجه










    Folica Hair Care

    ????
    زائر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف ???? في الخميس يونيو 03, 2010 8:44 pm

    بص بقى يا استاذ محمود ادهم معانا معانا

    والاحسن ليك انت انك تسحب قواتك وتعلن الخساره على الملأ

    وعلى فكره معروف عننا ان نفسنا طويل

    يعنى لو عايز تطول مدة الحرب فنحن النسوه لها ان شاء الله

    ولن يهبط من عزيمتنا شئ صح ولا ايه يازهره انتى وبنوته

    محمود عبدالله
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

    زقم العضويه : 1
    عدد المساهمات : 7874
    نقاظ : 15095
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 29/12/2009
    العمر : 47
    الموقع : مصر

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محمود عبدالله في الجمعة يونيو 04, 2010 12:41 am




    الجنس الناعم لما يتكلم عن النفس يبقى فقط فى الطبخ وده انا مقتنع به انه مملكة الست
    لكن تتكلم عن النفس الطويل فى التصدى لقضايا عامه فهذا امر مستبعد
    وياريت تتحملو مسؤلية قضيتكم بنفسكم وبلاش ضغط على قلب جديد ... ولا انتم شايفينه واحده ست ؟؟؟
    هههههههههههههههههه
    مع اعتزارى لقلب جديد
    منتظر كلام وحجج منطقية لاشعارات من قائدة فرقة الدمار الشامل زهره وبنوته قائد سرب الناموس والشام قائد الالتفاف والخداع واملى صاحبة النفس الطويل
    فلا ينكر راجل ان المراه تجيد استخدام الدموع من اجل الهروف من الكوارث التى تخلفها ولامتصاص غضب الراجل منهاهذا تصرف فطرى منها
    ولا اقول انه عيب بل من الممكن تكون ميزه تحسد عليها وسبحان الذى جعل لكل كائن ضعيف سلاحه الذى يضمن بقاؤه









    Folica Hair Care

    زهرة الليلك
    مديــــــر المنتـــــدي
    مديــــــر المنتـــــدي

    زقم العضويه : 7
    عدد المساهمات : 4378
    نقاظ : 9355
    السٌّمعَة : 45
    تاريخ التسجيل : 02/01/2010
    العمر : 31
    الموقع : سوريا /// العاصمة /////دمشق/////

    m4 رد: فوائد البكاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زهرة الليلك في السبت يونيو 05, 2010 3:07 pm

    [b]ايوه ياأملي أنت صح ومليون صح

    وبعدين انت بتقولي لمحمود يسحب القوات بتاعتوا

    هي عايزة أفهم ده لوحدوا ياحرررررررررررام

    وياشماتة قابلة ظا ظا ظا ظا ظا فيه

    ما تخلي الطابق مستوررررررر أحسن برضه ياأملي انت

    واتاكد يامحمود انك خسران خسران خسران

    وانت اللي هاتغني في النهاية مش ظلموه لاننا مش بنظلم حد

    انت اللي قولت ياشر اشتر واكبر

    وتبقى تستحمل اللي هايجرالك بقى

    انت ماحرمتش من المرة اللي فاتت

    بص احنا طبعا معنا ربنا اولا وده كفاية

    غير ان استاذنا قلب جديد كمان معنا

    حتى ولو كنت انت صاحبوا بس هو انسان عاقل وكريم

    ونفسو يزود رصيوا عند ربنا

    اولا اغاثة الملهوف وثانيا نصرة المظلوم

    ربنا يجزيك بكل خير ياقلب

    ويجعلك من المنصورين دايما




    [center]لَسْتُ بِهَذَا الغَرُورْ الذِي لا يُطَاقْ

    وَ لَسْتُ الأُنثَى المُتَكَبِرَة التِي لا يَعْجُبَهَاشَيءْ

    !
    كُلْ مَافِي الأمَر

    إنْ طُهْرِي وَ نَقَائِي يَختَلِفْ عَنْ بَقِيَةْ النِسَاءْ

    لِذَلِك لا أَحَد يَسْتَطِيع فَهَمِي سِوَى القَلِيل مِنْ البَشَرْ


      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين ديسمبر 05, 2016 1:28 pm